Spotted






(ph. Dad / coat: Banana Republic, jeans: vintage Levi's, shirt: Gap, sunglasses: Banana Republic Factory Store, shoes: Marshalls)

Hello everyone in 2016! Hopefully you all had a wonderful Christmas/holiday and a safe New Year! I have been busy for a bit (exams this week...) but I had the chance to go to New York City for 2 weeks, during the holidays. This means many blog posts that I am very excited to share with you all.

Witam wszystkich w 2016 roku! Mam nadzieje, że każdy miał cudownych świąt Bożego Narodzenia i bezpiecznego Nowego Roku! Jestem trochę zajęta na ten moment (egzaminy zaczynają mi się w poniedziałek...), ale miałam okazję pojechać do Nowego Jorku na dwa tygodnie, podczas przerwy. To znaczy, że mam dla Was posty!




I wanted to briefly acknowledge the fact that to have a good background for photos in NYC, all you have to do is walk out the door - or maybe just be in a hallway. My dad and I were rushing when I took these photos. So we just walked out from our apartment, took the pictures, and went to discover the city. Everywhere I walked I could see potential OOTD backgrounds; from private flats to graffiti walls on the side of a thrift store. It is something that really, only New York can offer.

Chciałam dzisiaj zwrócić uwagę na fakt, że aby mieć dobre tło na zdjęcia w Nowym Jorku wystarczy, że wyjdzie się z drzwi - nawet wystarczy być w klatce schodowej. Mój tato i ja spieszyliśmy się a trzeba było zrobić zdjęcia, więc wyszliśmy szybko, zrobiliśmy, i poszliśmy odkrywać miasto. W każdym zakątku NYC widziałam potencjalne OOTD tło od prywatnych mieszkań do ściań z graffiti, z tyłu szmateksu. Coś, co tylko Nowy Jork może zaoferować.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

2 comments: